Cu apreciere, pentru cititorii mei

Stiu ca multi dintre voi sunteti nevoiti sa ma cititi la scoala si nu vreau sa faceti asta doar din obligatie. Vreau sa stiti insa ca oricum va apreciez enorm pentru ca va am cititori si chiar daca nu toata lumea imi intelege din prima toate poeziile (este normal sa fie asa), eu sunt tare recunoscator.

Spre bucuria mea, am primit cateva insemnari de la elevi (perle) si as vrea sa fac cateva mici insemnari intr-un spirit colegial (puteti sa ma considerati de-al vostru. Sa purcedem deci…

– Mircea cel Batrân sta la un discurs cu Baiazid. Acesta îl primeste cu obraznicie si-l face în tot felul ca pe o albie de porci.
Intr-adevar am dorit sa subliniez atitudinea sfidatoare afisata de conducatorul ostirilor otomane. Mi se pare sincer si extrem de franc al tau comentariu.

– In poezia «Freamat de codru», Mihai Eminescu foloseste strofe cu versuri cu rame incrucisate.
Da. Ai dreptate. Imi inramez poeziile iar unele rame stau uitate in nestire pe peretii din bordei. Este o placere a mea sa vad scrisul in rama.

– Cea de-a doua faza a creatiei lui Eminescu s-a deosebit de prima si a urmat dupa aceasta.
Ai remarcat foarte bine etapele creatiei mele. M-a influentat poate si Veronica, si sanatatea, si dusmanii… voi scrie pe viitor despre ei.

– Codrul si Eminescu sunt prieteni, de aceea isi permit sa se tutuiasca cu diminutive.
Chiar cred ca romanul si codrul sunt frati🙂 E drept ca toate conversatiile mele cu codrul sunt metaforice insa imi place ca ai prins ideea.

– Din cauza conditiilor grele, Eminescu a murit de foame toata viata
Aici cred ca este o mica exagerare din partea ta. Asa cum mi-a atras atentia nea’ Iancu, am aparut si in reclame pentru gologani frumusei la viata mea. Iti marturisesc faptul ca nu mi-a lipsit mai nimic… poate doar Veronica.

– Eminescu arata ca fonfii, flecarii si gusatii se adunau în sfatul tarii sa-si satisfaca nevoile.
Si din cate vad in ziua de astazi, nimic nu s-a schimbat! Politichia ne-a prapadit neamul.

– In codru, acolo unde românul si-a aflat totdeauna un sprijin, îsi va gasi si tânara fata fragii si capsunile ei.
Deja metafora capsunilor si a fragilor ma depaseste. Sper sa nu fie vreo influenta lingvistica venita de la cei plecati in Spania la cules.

– La inceputul fiecarei poezii eminesciene sta plantat cate un tei mai gros sau mai subtire in functie de cate strofe are poezia.
🙂 Aici ai un 10 din partea mea.
Toata viata mea am pus la mare pret umorul si buna dispozitie si chiar ma bucur ca ma cititi si ca aveti interpretari atat de originale. Cred ca este foarte IMPORTANT sa cititi mult si sa va dezvoltati propria voastra gandire.

Stiu ca perlele de mai sus sunt adesea comentate rautacios de profesori insa nu asta este calea. Cu cat veti citi mai mult, cu atat veti simti lumina si versurile patrunzand in sufletele voastre. Sa nu va fie frica sa scrieti ce ganditi. Eu va voi asculta cu placere!

7 Responses to “Cu apreciere, pentru cititorii mei”


  1. 1 depe Octombrie 10, 2007 la 3:59 pm

    se spune ca ai multe poezii vizionare, in care anticipezi tot felul de chestii stiintifice, cum ar fi teoria relativitatii. ai vreo poezie in care vorbesti despre net si bloguri?

    Btw, f cool poezia pe care o incepi cu „De ce pana mea[…]”

  2. 2 caragiale Octombrie 11, 2007 la 12:32 am

    @depe – de fiecare data cand mai merg cu Mihai la o bere la gradina de vara de la bulevard, imi mai povesteste despre ce bloguri a mai citit si despre ce mai are de gand sa faca

  3. 3 dadatroll Octombrie 11, 2007 la 2:27 am

    Deci, mey, cum de nu ai auzit de Emil Ciocan? E si el mare poet, si nu e francez, ci roman. Desi a stat la Paris, in Franta.

  4. 4 depe Octombrie 11, 2007 la 6:50 pm

    @caragiale-parca erai certat cu el de cand te-ai bagat peste bagaboanta lui

  5. 5 eminescu Octombrie 12, 2007 la 11:57 am

    @dataroll – Emil Cioran? Are si dumnealui blog?
    @depe – ce vreti sa ascundeti in spatele acestor expresii malitioase?


  1. 1 da’ ce-s io? birou de compuneri?! « joc fecund Trackback pe Octombrie 16, 2007 la 10:24 am

Lasă un răspuns

Oracol

Octombrie 2007
L M M M V S D
    Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

