Da, si suntem si campioni!

Asa cum le spunea nenea Iancu aici, sunt mai nou pasionat de masini si de sporturile cu motor. Trebuie sa stiti ca daca sunt geniu inseamna ca am multe usi deschise iar pentru ca sunt si cel mai important poet roman, imi permit fara probleme un Ferrari (in poza de mai jos am pozat alaturi de un F-50 din colectia personala).
Ferrari

Astazi am trait la cote maxime tensiunea din Formula 1 (chiar am scris o poezioara intre intrarile la boxe) si ma declar impresionat de performantele echipei Ferrari – in aceasta seara ma bucur alaturi de fanii romani (multi dintre ei, pasionati cititori ai cartilor mele).

Si in final o dedicatie pentru Ron Dennis:

Pe aceeasi ulicioara
Bate luna in feresti,
Numai tu de după gratii
Vecinic nu te mai ivesti!

0 Responses to “Da, si suntem si campioni!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oracol

Octombrie 2007
L M M M V S D
    Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

