Revolta clasicilor

Prezenta lui Adrian Nastase in noua carte a Dorinei Gutu – New Media (Codrul cu uscaturi – trad. rom) a incins spiritele pe bloguri iar primul care a luat atitudine asupra acestei nedreptati este chiar nenea Iancu.

Pe aceatsa cale doresc sa transmit un mesaj tuturor celor care sunt invitati la parchet sau pe holurile DNA – NU CITITI carti precum „NEW MEDIA” pentru ca nu veti primi ajutor online. Chiar daca este o tentatie mare sa va recomand poeziile mele, nu fac nici aceasta imprudenta pentru ca nu vreau sa-mi vad cartile in duba politiei, inconjurate de mascati. VA RECOMAND sa cititi carti de RUGACIUNI pentru ca pacatele de pe bloguri sa nu va urmareasca in salile de judecata!

Codrule, codrutule,
Ce bloghezi, dragutule,
Ca de când nu ne-am vazut
Multe drumuri am facut
La parchet si DNA
Citind trist eu cartea mea,
Si de când m-am departat,
De guvern si de palat
N-am mai vazut carteabosi
Decat la alti ticalosi!

4 Responses to “Revolta clasicilor”


  1. 1 Radu Iliescu Noiembrie 4, 2007 la 5:30 pm

    Tot blogul asta e o maaaaaare dileala…

  2. 2 eminescu Noiembrie 7, 2007 la 1:18 am

    Ai dorit sa spui „dileala” sau „dilema”… nu inteleg termenul…

  3. 3 Radu Iliescu Noiembrie 18, 2007 la 2:53 am

    Dileala. Nebunie adicatelea. Ma incearca sentimentul nebuniei, aflandu-ma pe blogul cuiva care nu mai este.


  1. 1 Vreau explicatiuni! « Veronica Micle Trackback pe Octombrie 29, 2007 la 4:55 pm

Lasă un răspuns

Oracol

Octombrie 2007
L M M M V S D
    Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

