Turcescu face rating pe spinarea mea…

… si spune ca sunt comunist si ca am fost „bagat pe gat” in perioada lui Ceausescu… spune ca sunt „prafuit” si ca nu mai trezesc „interes”… iar ca voi sunteti generatia „copy/paste”🙂

Asa fericire sa-mi faca de ziua mea?

3 Responses to “Turcescu face rating pe spinarea mea…”


  1. 1 mi Ianuarie 16, 2008 la 1:45 pm

    La multi ani! daca se mai poate spune asa, tu fiind plecat in vesnicie.
    Am serbat ieri ziua ta, as fi vrut la Pogorul nostru drag(ca merg acolo des cu prietenii), dar am ales un alt restaurant si te-am purtat cu noi in suflet. Cei indragstiti de tine ne-am recitat versuri la telefon, chiar daca nu am putut sa ne vedem. Pentru la vara am stabilit sa facem un tur al locurilor din Iasi si sa va povestim, pe voi, Eternii. Am citit oarecum pe fuga „cu eminescu si creanga prin Iasi” si sunt recunoscuta ca mare admiratoare. M-am pozat cu burtul tau de la Pogor si mi-esti drag asa cum esti.
    Cu drag si mult drag, ca si cum ai fi printer noi, in cinstea sau iertarea pacatelor tale, un pahar de busuioaca…multumim pentru ca esti…

  2. 2 waszlaw Ianuarie 21, 2008 la 1:37 pm

    eminescu? habar nu ai cine a fost eminescu prietene…

  3. 3 dorianagray Aprilie 4, 2008 la 9:37 am

    Interesanta ideea de a-l readuce pe Eminesu la vita!:)Poate unii vor fi interesati de adevaratul poet si creatia lui.Tare multi oameni vorbesc despre el fara ca macar sa ii fi citit opera!


Lasă un răspuns

Oracol

Ianuarie 2008
L M M M V S D
« Noi   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

