Poet inspirat, caut job

Nu. Nu e vreo gluma. Chiar imi caut un job la targ pentru ca viata in Bucuresti e din ce in ce mai scumpa.

Ma tot gandesc la ce abilitati am si unde as putea sa-mi depun model de cv. As putea sa fiu copywriter in vreo agentie de publicitate (asta e clar) insa ma gandesc poate sa fiu mai atent la bani si poate ca mi-ar sta bine in haine de bancher.

Stiu ca Isarescu cocheteaza cu literatura insa impreuna am face o echipa senzationala. In plus, rolul de bancher mi s-ar potrivi mult mai bine devreme ce deja am semnatura si chipul pe bancnotele actuale.

Oare ce joburi li s-ar potrivi in secolul asta lui Creanga sau lui nenea Iancu

6 Responses to “Poet inspirat, caut job”


  1. 2 mado Martie 29, 2008 la 9:51 am

    viata in bucuresti este proasta
    scumpul nici nu (mai) conteaza

    bafta!

  2. 3 Duduveche Constantin Aprilie 24, 2009 la 5:38 am

    Compania americana de telefonie VOIP, intrata de curand si in EUROPA prin ROMANIA activeaza in : U.S.A., CANADA , AUSTRALIA , EUROPA si in curand ASIA. Daca aveti parteneri de dialog in alta tara, rude, prieteni, cunostiinte, si alegeti sa fiti abonati la noua tehnologie VOIP cu preturi mult sub celelalte companii, obtineti posibilitate de dialog nelimitata de minute, vorbiti nelimitat in aceasta retea, cu un abonament mult mai ieftin. Primiti PROPRIUL SITE GRATUIT PENTRU AFACEREA DUMNEAVOASTRA. Parteneriat part-time, full-time.
    Detalii: http://cduduveche.lv7global.com, unde bifati Limba romana, apoi click pe Expunere, dupa care bifati Marketing din vorba-n vorba, apoi click pe vezi pdf unde cititi materialul. Pentru inscriere: iss_hauti @yahoo.com; Messenger: iss_hauti, Tel: 0763664572. Duduveche Constantin

  3. 4 Succes TGM Septembrie 10, 2010 la 1:33 pm

    Succes Human Resources TGM este o agentie de recrutare si plasare a fortei de munca.

    Noi te putem ajuta sa-ti gasesti jobul potrivit!

    Afla mai multe informatii despre noi accesand urmatoarele linkuri

    http://succestgm.wordpress.com/category/joburi/
    http://www.linkedin.com/groups?mostPopular=&gid=3389070
    http://www.succestgm.ro/


  1. 1 Job de mare clasic « Ion Luca Caragiale Trackback pe Martie 7, 2008 la 3:34 am
  2. 2 Job si eu « Ion Creanga Trackback pe Martie 7, 2008 la 3:50 am

Lasă un răspuns

Oracol

Martie 2008
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

