Farsa de 1 Aprilie de la Veronica

Stam eu linistit ieri cuprins de mrejele creatiei si incercam sa aduc la viata „Epigonii 2008”. Deodata imi suna telefonul si vad ca primesc sms (stiu, stiu – tot raspund la intrebarea asta – da! am telefon mobil! cu ecran in culori). Nedumirit cine imi tulbura linistea mormantala (stau pe langa monastirea Antim si au inchis si mustele odata cu summitul NATO), incerc sa vaz despre ce este vorba…

chiteam ca e neica Ionica sa-mi zica sa intru pe mess sau nenea Iancu sa ma inbie la o bere in gradina la Cismigiu insa inima a inceput sa-mi bata cand am vazut ca era de la Veronica.

Mi-am spus in gand ca e ceva grav (ea de obicei ma suna) si recunosc ca pulsul mi-a crescut. Dau sa cetesc semeseul si ce vaz…

„Dragule, sunt insarcinata…”

In momentul asta scap telefonul din mana si nu stiu daca sa intru in panica sau sa plang de bucurie… Veronica a fost la Viena toata iarna si acum imi da mesaje de genul asta… ceva era tulburator… ar fi putu macar sa-mi spuie ce se intampla.

Cu miscari lente, ma aplec si apuc telefonul ca sa mai cetesc si sa-mi spun ca vazul nu ma insala. Cetesc insa in mesaj….

„Love Plus te saluta de 1 aprilie”

… moment in care ma ia cu calduri si lesinuri si aud soneria si apelul de la Veronica care se prapadeste de ras.

Eu sunt om serios, poet national. De farse din astea imi arde mie mai fata?

8 Responses to “Farsa de 1 Aprilie de la Veronica”


  1. 1 dorianagray Aprilie 4, 2008 la 9:44 am

    Daca tu(cel/cea care ai creat blogul asta) ai fi fost Eminescu… ti-ar fi facut placere ca urmasii tai sa te ironizeze intr-un mod asa de limitat?Daca vrei sa scrii ceva amuzant fa-o intr-un mod inteligent!

  2. 2 eminescu Aprilie 25, 2008 la 9:36 am

    @dorianagray
    Chiar sunt Eminescu!!!
    De ce oare este asa greu sa credeti!

  3. 4 fon1k Martie 4, 2009 la 5:11 pm

    esti foarte tare, super ideea! Dorianagray, sincer, tu crezi ca orice manelar, cocalar sau incult isi va face un blog despre Eminescu cu scopul de a-l ironiza? Eu nu prea cred. Ironia presupune un anumit nivel de inteligenta pe care nu toti il poseda; eu sunt de parere ca trebuie sa fii destul de inteligent casa scrii ceva despre Eminescu, fie acel ceva si o astfel de ironizare.

  4. 5 nix Aprilie 12, 2009 la 7:52 pm

    ori esti nebun…ori esti nesimtit..:|


  1. 1 Razbunare, dulce razbunare « Veronica Micle Trackback pe Aprilie 2, 2008 la 10:32 am
  2. 2 Blog-ul lui Eminescu « Daca n-ar fi prostii, desteptii ar muri de foame Trackback pe Martie 4, 2009 la 5:06 pm

Lasă un răspuns

Oracol

Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

