Cine mi-a impuscat maimuta?

Un mare artist si un geniu al poporului se destainuie. Aproape ma incearca un sentiment de invidie pentru ca am scris doar „Somnoroase pasarele” si am ignorat complet maimutele:
IMAGINI INCREDIBILE AICI!

ATENTIE: imaginile nu sunt pentru cei suferinzi cu inima!

4 Responses to “Cine mi-a impuscat maimuta?”


  1. 1 Jamescrisstupidissima Mai 20, 2008 la 7:22 pm

    Sigur n-am fost eu!🙂

  2. 2 Jamescrisstupidissima Mai 20, 2008 la 7:23 pm

    Ooops, la tine nu se poate comenta?!

  3. 3 Niko Februarie 18, 2010 la 6:26 pm

    Este si un banc cu intrebarea asta:))

  4. 4 Niko Februarie 19, 2010 la 8:07 pm

    Intr-un bar din texas intra unu se duce la barman si il inteaba”stii cine mi-a impuscat maimuta?”, la care barmanu „nu stiu” si atunci individu il impusca..merge la toate mesele, ii inteaba pe toti, si nimeni nu stia deci toata lumea a fost impuscata.Intr-un colt era un pianist, se duce la el si il intraba”Ba, tu stii cine mi-a impuscat maimuta?”, la care pianistu, „Nu, dar pot sa improvizez!’, si incepe sa cante


Lasă un răspuns

Oracol

Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

