Un luceafăr: Mircea Badea si al sau blog

Un luceafăr – dedicata lui Mircea Badea

Un luceafăr, un luceafăr înzestrat cu mii de raze
În viata-mi de-ntuneric a făcut ca să se vază.
Eu privind acea lumină ca din visuri mă destept
Si cu bratele-amândouă cătră dânsa mă îndrept.
Ca o zână din poveste ea e naltă si usoară,
E subtire si gingasă si din ochi revarsă pară,
Iar la fată e bălaie, părul galben cade-n cret,
Trandafiri pe fată are si cu zâmbetul istet.

Multumesc lui nenea Iancu pentru telegrama.

2 Responses to “Un luceafăr: Mircea Badea si al sau blog”


  1. 1 ana pauper Iulie 6, 2008 la 12:48 pm

    remix:

    Ca o zână din poveste a făcut ca să se vază
    Eu privind acea lumină (fără seamăn fără preţ)
    şi cu zâmbetul isteţ (că doar sînt poet de bază)
    Peste viaţa-mi de-ntuneric părul galben cade-n creţ…

  2. 2 banditism Martie 4, 2009 la 6:13 pm

    wai boule!! astea-s versuri?! ia si mai citeste si mai freaca menta..hai dute-n plmea


Lasă un răspuns

Oracol

Iunie 2008
L M M M V S D
« Apr   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

