M-am intors din concediu (cu Veronica)

Pentru ca de cateva luni incerc sa actualizez Scrisoarea a III-a, am hotarat sa plec in concediu la turci. Am luat-o pe Veronica, luceafarul ochilor mei, si am purces spre turcime.

Trecand peste faptul ca la granita cu Bulgaria, vamesii au tratat ironic pasaportul meu (Mihai Eminescu) m-au lasat in cele din urma sa trec (aveam cartea verde la masina dupa cum ma invatase nenea Iancu) si in cateva ore bune eram in Turcia, gata sa-i infrunt pe necredinciosi.

Neamurile lui Baiazid erau si ele in concediu insa pe undeva prin Alpi asa ca nu am putut sa ma documentez insa la capitolul „cata frunza, cata iarba” voi scrie despre tiristi, blugi si ciunga.

M-am intors in tara cu cateva turbane luate dintr-un bazar si acum imi este clar ca i-am batut pe turci (nu ma refer doar la meciul Steaua-Galatasaray).

0 Responses to “M-am intors din concediu (cu Veronica)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oracol

Septembrie 2008
L M M M V S D
« Iun   Feb »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

