Who is ZU? Limba engleza ne invadeaza

Va spuneam mai jos ca m-am intors din turcime si ca nu mai suntem in pericol insa in locul armatelor otomane, observ ca suntem invadati de o ceata de angajati KFC, Mec dar si de limba lor anglofona.

WhoIsZU? This is the question!

Da, mai citesc si eu Shakespeare ca de aia suntem clasici (cred ca si el mai mai citeste pe mine cand pleaca in weekend) insa cum nu voiesc sa-i dau link spre blog, imi exprim indignarea referitoare la ZU si la limba engleza.

Who is Zu, orice ar fi nu cred ca il va multumi pe nenea Iancu, inca mare iubitor de slove alese.

Stie cineva care este treaba cu Zu? Cine este acest ZU despre care se aude peste tot?

UPDATE: se pare ca nu sunt singurul intrigat de ZU.

2 Responses to “Who is ZU? Limba engleza ne invadeaza”


  1. 1 Nabbú Septembrie 22, 2008 la 1:47 pm

    Cică de-asta e „teaser” (mea culpa, nu ştiu un termen românesc pentru asta) – ca să te intrige.

    Acu poţi să vezi că-i un post de radio. Cică în locul lui Newz şi Romantic.

  2. 2 Olariu Constantin Decembrie 2, 2008 la 9:09 am

    Suntem asa pentru ca vrem sa fim asa si am fost educati/manipulati sa fin asa. Daca am vrea si altceva am incerca sa iesim din iad.

    C. Olariu


Lasă un răspuns

Oracol

Septembrie 2008
L M M M V S D
« Iun   Feb »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

