Noi nu vrem respect…

Mi-a atras atentia un articol semnat haiduceste de „MISCAREA STUDENTILOR CARE VOR INTELIGENTA*

Explicatiile:

*Adica noi nu vrem respect, nu vrem pensii mari sau salarii. Noi vrem inteligenta si vrem ca inteligenta sa fie moneda de schimp in Romania. Protestam impotriva prostiei. Din cauza prostiei nu aveti bani, aveti pensii mici si profesori care vor „respect”.

Bun, mi-am zis si am purces sa cetesc perlele fine rostite de mai marii dascali ai zilei care imi ucid usor limba-mi sfanta si mult prea chinuita… cetiti cu atentie si condamnati cu multa traire!!!

Oare ce s-a intamplat cu dascalii care munceau doar din pasiune si avea un har ceresc? Sa fie oare salariul cel care limiteaza harul si chibzuinta unui dascal?

0 Responses to “Noi nu vrem respect…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oracol

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Iun   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

