Ziua mea de nastere…

1. In arhiva bisericii Uspenia din Botoşani, ziua de „15 ghenarie 1850” este înregistrată drept ziua în care s-a născut Eminescu. Deoarece este o dată oficială, s-a crezut că aceasta este şi cea reală… asa a aparut in manuale si asa ati fost obligati sa invatati🙂

2. Am oferit o fotografie a mea societăţii Junimea, am notat pe verso ca dată de naştere 20 decembrie 1849!!!

3. Pe o Biblie care a aparţinut familiei Eminovici, tatăl meu a notat cu mâna lui datele de naştere ale copiilor. 20 decembrie 1849 in dreptul meu!

4. Titu Maiorescu a plănuit să scoată prima ediţie din poeziile lui Eminescu în decembrie 1883, tocmai pentru a-mi face cadou de ziua mea acest prim volum. Deşi cartea a apărut pe copertă cu anul 1884, ea a ieşit de sub tipar în decembrie 1883. Pe 20 decembrie o rasfoiam… ce cadou frumos a fost Titule!

La Multi Ani Mihai Emiescu!🙂
La ce e importanta asa o data cand infinitul nu cunoaste timp nici locuri…

0 Responses to “Ziua mea de nastere…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oracol

Ianuarie 2013
L M M M V S D
« Dec    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

